Ev işlerinde kendilerini hizmetçi olarak gören kadınlar dul kalmayı haketmiyor mu?

Erkekler niye çalışıp çabalayıp eşlerine bakıyor ozaman? Erkekler hizmetçi mi? Bazı kadınlar kapatılsın abi gerçekten oksijen israfısınız. Yazık kafanıza. Bu tip kadınımsılar toplumun yüz karaları. Zavallı bir kader onların hakkı. Ya ev kurusu olmayı, ya da dul kalmayı hakediyorlar. Hayat müşterek diyen kocasına saygılı kadın ise baş tacı

Güncellemeler
+1 yıl
Ev kadını olanları diyorum tekrara gerek yok. Çalışan kadın olursa ev işi ortak olur
Ev işlerinde kendilerini hizmetçi olarak gören kadınlar dul kalmayı haketmiyor mu?
Cevapla