Erkek boşanır boşanmış olur kadın boşanır dul kadın olur Erkek evlenmez olgun akli basında olur kadın evlenmez evde kalmış olur Neden bu tarz iğrenç sıfatları kadınlar alır? 30 yaşında bekar bir kadınım milletin gözünde evde kalmış kadınım
Neden kadınlar evde kalmış ya da dul kadın sıfatlarını alıyor?
Bu tip sıfatlara takılmayın evde kalmış diyenler genellikle hayatı evlilik üzerine kurmuş çoğuda mutsuz kişilerdir.37 yasindayim haftada 3 gün fitness yapıyorum ve eski dönem modellik-mankenlik hayatım oldu (kısa bir süre biraktım sonra ) eski kız arkadaşım 26 yaşındaydı.. Evlenmek istesek istediğimiz zaman yaparız bunu ama doğru insanla doğru kişi ile. Erken evlilik yapanlari görüyoruz patır patır dokuluyorlar pişmanlık üzüntüler şunlar bunlar.. Dul yakistirmasi da kişinin medeni durumunu belirten bir durum.. Onemsemeyin spor yapın kitap okuyun gezin dolaşın kimin ne dediğini umursamayin
Bunlari sorgulayabilen kadin ayni sekilde toplum cehaletinin farkinda olmasina ragmen, yargi vrya yaftalari hakkinda neden bu kadar umursar sekilde davranir peki
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Psikolojik şiddete maruz kalmak nasil bir duygu bilir misin peki
Bunun sebebi biraz cewre olmasina ragmen enbuyuk etkeni yine kadinlar. Uzukerek soyluyirum ama kizlarimizin cogu bir adam bulsak da ewde kalmasak, ya da gecimini onun ustunden saglama pesinde. Ewlenmek dunyanin wazgecilmez kanunu değil , bosanmak da yasak değil .. sonuc olarak bireri bu fikri atesten bir gomlege benzetmis. Kizlarimiz bunu giyinmeye cok merakliysa yapacak bir sey de yok malesefff
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Kadın seçen değil seçilen olarak değerlendirildiği için evde kalmış deniyor. Evde kalmış denenler de evlenince başkalarına evde kalmış demeye başlıyor. Insanların hayati hep başkaları ile uğraşıp kusur ve eksik bulmakla geçiyor..😊
Türk toplumunun yapay dindarlık adı altında yediği haltlardan biri. Hz. Muhammed efendimiz in tüm eşleri duldu bir tanesi hariç. Toplumun insanlara etiket yapıştırma sından ıgrenıyorum. Herkes sadece insan olduğu ıcın saygıya layıktır ve herkes kendi pisliğinde ötmek zorundadır.
Bazı kadınlar tüm kariyer planını evlenmek üzerine yapıyor. Kocasını sadece getirisiyle (maddi) sınıflıyor ve seçiyor. Onlar hakediyorlar bu yakıştırmaları ama siz gibi hayata karşı dimdik duranlar için haksızlık olduğunu düşünüyorum ben de.
Türkiye’de kadın çeker erkek rahattır ama Buna rağmen bir kısmı kadınlardan nefret eder. Anlamıyorum bizden baskı aldıkları da yok. Karşı cinsten Yaşadığımızı yaşasalar hepimizi aleve vericekler demek ki
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Boş boş konuşmayın ya hiçte bu sadece kadın da değil erkege de zaman zaman evde kalmış muamelesi yapılıyor hayalinizdeki erkeği bekliyorum diye karşınıza çıkan efendi durust kisileri reddedip sonra bana onu bunu yaptı diye ağlamayı biliyorsunuz anca efendi biriyle evlenmiş olsanız bile ne yapsa size yaranamiyor çoğunuz yoktan anlamiyorsunuz açıkcasi dünyanın pek çok yerinde de kadının 2. sinif insan muamelesi görmesine saşmiyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bu lafları çıkaran gene kendini bikmez kadınlar erkekler çapkın olsa gülerek anlatırlar kadınlar ama kadının yanında erkek görseler kadının adını o... çıkar bu düşünceyi ancak bizler bozabiliriz bizden sonraları düzeltir
Yakışıksız ifadelere aldırma cehaletle karşı karşıya kalmak zor haliyle , oysa bilmiyorlar ki insanın doğum evlilik ve ölüm zamanları değişmez.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Niye bakire kıza açmamış gonca, kız oğlan kız gibi övgüler yapılırken bakir erkeğe neden açılmamış paket, acemi şöför gibi hakaretler ediliyor siz de buna cevap verin lütfen.
En İyi Cevaplar