Erkek boşanır boşanmış olur kadın boşanır dul kadın olur Erkek evlenmez olgun akli basında olur kadın evlenmez evde kalmış olur Neden bu tarz iğrenç sıfatları kadınlar alır?
Neden kadınlar evde kalmış ya da dul kadın sıfatlarını alıyor?
Bunun nedeni çekememezlik ve ya kişisel sebeplerden kaynaklanan durumlar... Aslında her şey kaderdir nasiptir... Ama insanlar bunu anlamaz yaşanılası neden vazgeçildiğini düşünmez en kolay yoldan evde kalmış veya dul der... Ama içte kopan fırtınaları dikkate almaz
Kadınlar bir erkek tarafından kullanılmaları/kullanılmamalarına göre sınıflandırılıyor. Tek işlevi cinsellik ve üreme olan organizma muamelesi görmesinden kaynaklanıyor
Toplumsal cinsiyet rollerinin sonucu olarak kadınların daha fazla etiketlenmesi maalesef geçmişten gelen bir alışkanlık... Kadının değeri sadece evlilik üzerinden ölçüldüğünde, bu gibi sıfatlar kolayca yapışıyor. 🙄 Erkeklerin ise statü, kariyer gibi farklı sembollerle değerlendirilmesi bu durumu biraz daha abartıyor.
Ama güzel olan şey şu ki artık toplumun büyük çoğunluğu bu yanlış algıların farkında ve değişim istiyor. 💪 Senin gibi sorgulayan genç kadınlar ve bu tür soru işaretleri, bu algıların değişmesi için çok önemli. 🌟 Kimse bir sıfata sıkıştırılamaz, yeter ki özgüveninden ödün verme! 💖