Daha mı sıkıcı olurdu yoksa
Daha sıkıcı olurdu
Daha eğlenceli olurdu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Daha mı sıkıcı olurdu yoksa
Eğlenceli olmazdı o kesin, sıkıcılığını bilemem. Şiddet oranı az olurdu diyorlar da tam aksine, dünya üzerinde kadınlar kadar birbirlerini çekemeyen başka bir varlık yok. Suçların büyük çoğunluğu da kadınlar yüzünden işleniyor zaten. Fakat erkekler olmasaydı dünya; toplum, refah ve teknoloji açısından çok daha geride olurdu.
Celal Şengöre bayan bir sunucu evrimsel süreçte erkeklere ihtiyaç duymazsak erkeklerin nesli yok olabilir mi diye sormuştu. Celal hoca da; Evrimin nereye gideceğini kestiremeyiz fakat siz kadınlar erkekler ile sevişme zevkini bırakabilecek misin diye cevaplamıştı. ve tabi ki bayan sunucu mala bağlamıştı :D
Evrim masalıyla oyalamasalar milleti.
İspatla o zaman bilim gerçeği.
Bilader, bunların uydurma olduğunu söylüyorum.. kanıt yok diyorum. Sen oku diyorsun. Omuyup araştırıp kanıt koyacaksın. Bilimsel yakşaşım böyle olur. Bilim bir düşünceye inanıyorsa gel inançları karşılaştıralım.
Erkek gibi görünen ve kadınları hak ettikleri yerde görmek istemeyen mahlukları saymazsak, elbette sıkıcı olurdu. Artı dünyanın da sonu olurdu 😎
Cevap
34Cevap
Daha eğlenceli olurdu tabi ki
Seni bu soruya iten ne oldu acaba?
Edisonun elektriği bulması mi?
Newtonun yer çekimi kanunu mu?
Einstein in bilim dünyasına yaptığı katkıları?
Aristonun gazalinin sokratesin dünyayı felsefi acidan bakıp hayata anlam katması mi?
Tolstoyun çağ açacak derecede insana dair en güzel eserleri yazmasimi?
Vs
Vs
Vs
İnsanı insan olarak dusunmedigimiz müddetçe ne bilim ne felesefe nede sosyokültürel açısından ilerlememiz mümkün değil.
Bilim geçkir çünkü bilim adamların çoğu erkek, tarımda geçikme olur çünkü tarımla uğraşanların çoğu erkek, suç oranları azalır hatta yok da olabilir, taciz ortadan kalkar, dünya güvenli olur polislere ihtyacımız olmaz, doğa temiz olur çünkü erkekler genelde fabrikada çalışıyor, insanlık nüfusu azalır, yapay sperm yapabiliriz evet bu zaman alır
Erkekler olmasaydı kötü olurdu hayat teknik ve mekanik konuları soracak birilerine fiziksel olarak da güçlü insanlara ihtiyacımız var. Ama savaslar da olmazdı bu açıdan iyi olurdu.
Kız nerdesin
Erkekler olmasa bukadar savaslar zulümler bnece olmazdi, insanlar daha barisci, daha insanca yasardi, bir erkek olarak bunlari söylemek cok aci.
Soruyu üreme konusu halledilmiş olduğunu varsayarak cevaplayayım. Süper olurdu. Kız kıza takılır dururduk. Huzur, barış dolardı her bir yanımız :D
Aynen, olduğunuz yerde de kalırdınız muhtemelen herhangi bir ilerleme olmazdı pek.
@KoscheiMaster kadınlar olmasa tek erkekler olsaydı da bu olurdu. İki cinsiyette birbirine ihtiyaç duyuyor o yüzden bu tarz soruları ciddiye almıyorum artık
@Antimaskulızmm_ Üzgünüm ama tam eşit bir denge yok. Doğruya doğru birçok şeyi kadınlar için/uğruna yaptık ama dürtülerimiz olmadan kendimizi tamamen işimize, bilime verseydik daha ileride de olabilirdik bunu bilemeyiz. Fakat erkekler olmasaydı dünyanın daha geride olacağı kesin bir gerçek. Kadınları aşağılamak/eleştirmek adına söylemiyorum bunu.
Orası öyle :) ağır işlerin büyük çoğunluğunu erkekler yapıyor ama kadınların tamamen yapmadığı anlamına gelmiyor demek istediğini anladım ben
Çok az var. Eğer kadın erkek uçkurunun peşine düşmeyip bilime yönelseydi daha gelişik olurdu
@Antimaskulızmm_ Nickinden dolayı ben seni erkek düşmanı olarak görüyordum oysa ki, şaşırttın beni. :D Sadece ağır işleri yapmak haricinde genel olarak kadınların görsel/müziksel zekaları daha yüksek iken erkeklerde ise mantıksal/matematiksel zeka daha yüksek oluyor. Bilim de daha çok bunlara dayalı olduğu için günümüz teknolojilerinin, yaşam standartlarının çoğunda erkeğin payı daha fazla.
Hayır değilim merak etme :) bir kere erkekler estetik varlıklar. Neden düşman olayım onlar insan değil mi ki? Ve dediklerinde haklısın. Ancak yine de kadınlar görsel ve hafıza işitsel zekalarını kullanarak daha çok gelişmeye yardımcı olabilirler. Şöyle diyelim mantıksal değilde matematiksel olarak erkekler daha çok ilerledi. Yine de kadın erkek fark etmiyor zeka zeka ama bedensel olarak erkeklerde kas oranı daha fazla olduğundan bu kadar çok şey yaptılar
Anti maskülist olduğum için erkeklerin yaptığını göz ardı edecek değilim sadece maskülizmi mantıklı bulmuyorum. Aslında feminizmi de bulmuyorum fakat onlara bir tık anlam veriyorum taciz ve tecavüz vakaları yüzünden
@Antimaskulızmm_ Bence ikisi de saçmalık. İstenilen ve elde edilmeye çalışılan şey eşitlik ise, neden iki cinsi de ayrı ayrı temsil eden terimler var? Niye bunun adına direkt olması gerektiği gibi eşitlik denilmiyor da farklı şeyler üretiliyor? Toplum, aile, din ve yasa konularında elbette eşit olmalıyız. Yaradılış ve biyoloji açısındansa eşit değiliz ve olamayız da. Eşitlikten ziyade denklik var, olmalı da. Şunu inkar edemem belki de kadınlar bastırılmasaydı, onlara da aynı eğitim ve imkanlar tanınsaydı, sadece evde durmasalardı hobileri olabilseydi vs. evet belki de gerçekten erkekler kadar etkileri olabilirdi dünyada ancak bunu varsayımlar üzerinden bilemeyiz. Fakat toplum bu şekilde ilerledi sonuç olarak. Ancak şöyle de bir şey var ki; günümüzde erkekler neredeyse her konuda kadınlardan daha iyi olabilirler. Yemek yapmak, temizlik, müzik veya resim de olsa. Normalde genel olarak kadınların iyi görüldüğü konularda bile bir erkek daha iyisini yapıyor olabiliyor. Yine de bizi buna iten şey kadınlar. Kısacası kendimizi olduğumuzdan daha iyi hale getirme isteğimiz, nedenimiz kadınlar. Siz bizim tetikleyicimizsiniz. :D Hiçbir şey olmasa dahi sadece bu yüzden bile size ihtiyacımız var.
Haklısın da erkeklerin yaptığını yapan kadınlarda var azda olsa var ney yazık ki keşke daha çok olsaydı. Evet toplumu şekillendiren kadınlar bu yüzden bizlerin daha bilinçli olması gerekiyor
Bu dünya ne erkeksiz nede kadınsız olmaz. Allah hz adem-i yarattığında haz. Adem Allah a tam 400 yıl yalvarmış bana bir arkadaş bir es ver diye sonra Allah ademin kaburgasından haz. Havva annemizi yaratmış.
Muhtemelen hala magaradaydiniz. Birbirinizin saçını yoluyordunuz.
Dünya diye tanidiginiz hersey erkegin eseridir.
Toplu igneden yolcu ucagina sacinizdaki tokadan uzay mekigine kadar aklina her ne gelirse.
Bu biraz alakasız olmuş işte. Her şey değil maalesef kadınların yaptığı şeyleri de az buz olarak göremeyiz erkeklerin daha çok yapmış olması hem fiziksel hem de o dönemde kadınların hakları olmamasından kaynaklanıyor. Yoksa Wi-Fi bilgisayar algoritması ve yazılımı kadın icadı güneş paneli tost makinesi bulaşık makinesi kadın icadı. Kadın icadı olup bazılarının patentini erkeklerin aldığı icatlarda var. İsveç’te madem ocaklarında çok kadın çalışan var. Evet soruyu soran kişi haksız ama sizin de bunu yazmanız bi o kadar yanlış
Benim asil aasirdigim nokta tam da bu.. nasil oldu da bu kadar erkek icadinda neredeyse hicbirine sahip cikmadilar. Kendileri bulmus gibi yapmadilar. kadinlar normalde bir isyerinde kendi islerini bir erkege yaptirip sonra da ustlerine kendi yapmks gibi sunmalari asiri yaugin bir durumdur. Ya eski kadinlar cok daha etik davrandi ya da o bulus yapilirken yakinlardaki bir sokaktan bir kadin bile gecmedi.. emin ol o saydigin hicbiseyde %1 bile etkileri olmamistir sadece bulan adamla ayni ofiste bulunmuslardir. Samimi olarak soyluyorum bunu inatlasmak ocon giciklik icin yapmiyorum. Buyuk sirketlerde uzun seneler ust pozisyonlarda gorev yaltim kadinlarin caliama seklini cok iyi bilirim
Haklısın.
Ne erkeklerin ne de kadınların yok olmasını istemeyiz tabii ki ikisinin de bir amacı var nihayetinde erkekler olmasaydı Sen de bugün olmazdın.
Daha sıkıcı olurdu ama daha az kavga tartışma olurdu dünyada
İlk yaratılan insan bir erkek olduğuna göre yaradanın bir bildiği vardır demek istiyorum.
Daha eğlenceli olurdu diyenler şimdi erkekler olmasa taş devrinde yaşıyordu. Vahşi hayvanlara yem oluyordu
Kadınlar olmasaydı da taş devri olurduk iki cinsiyette birbirine muhtaç millet neyin kafasını yaşıyor anlamadım
Ohhh mis gibi olurdu 😏 şerefsiz emojima bakıp durmayın bu arada
Erkekler olmasaydı dünya nüfusu biterdi ve sadece hayvanlar vs yaşardı :D
Aradaki gereksizler yok olsun gerisi kalsın.
Bi yerden sonra sıkardı düşünsene 0 dert 0 tasa. Kimse a. İçin sana tapmıyor
Erkeksiz yaşam mı olurmuş. Tecavüzcüler hariç hiçbiri ölmesin.
Şekerim bir git işine biz erkekler sizden daha özeliz
Erkekler olmasaydı dünya yaşanılacak bir yer olmazdı!
Mizah seviyeniz yerlerse eğlenmeli bilmiyorsunuz siz
Erkekler olmasaydı dünya olmazdı aw boş hayaller kurmayın hepiniz olurdunuz
erkekleri cok seviyorum. Gitmesinler kalsınlar dünyada
tek erkek ben olucaktım var ya, kesin el üstünde olurdum bütün kızlar benle döllenmek için can atardı, kader..
Sen olmazdın en basitinden. Bide pembe yorumlar beni çok şaşırttı genelde bu sitenin kitlesi beyinsiz feminazilerden oluşurdu, iyi iyi gelişme var. Sitenin ıq seviyesi biraz olsun yükselmiş :D
Oy verenlere bakıyorum dahada sıkıcı olurdu yu işaretleyenlerin çoğu da erkek hsskfkslskdkdd
Eğlenceli veya sıkıcı olmazdı her şey kendi hâlinde olurdu
Beyler "Daha eğlenceli olurdu" ya tıklayında eğlensin şu arkadaş..
Sıkıcı olurdu ya
Yaşama hevesim giderdi dnxnnd
geldim merak etme
Bizsiz ne yapardınız acabaa
Dedikodu
Biz olmadan mı
eğlenceli olurdu çoğu olmasa
Sıkıcı olurdu diyemem de eğlenceli de olmazdı yani
ne diyeyim şimdi
Bişeylerin eksik olacağı kesin
Kadınlar baş tacısınız sizler ❤️
Hayatımda böyle saçma soru görmedim
sıkıcı olurdu
Erkeksiz kadınlar bir hiç bunu iyi düşün.
Erkekler olmasaydı, sen olmazdın yavrum
biz kapatılalımda, teröristler 6ötünüzü sevsin emi
*s1ksin
Vibratörünle partilerdin artık
Erkekler olmasaydı sizde olmazdınız.
Biz olmasaydik siz olmazdiniz sjsjs
Bence erkeksiz bir dünya yarım kalırdı 😅
Erkosuz yapamam
geldim
Denge olmazdı.
Neden merak ediyorsun
ama...
Erkekler olmasa sen nasıl olacaktın acaba
Ay korktum birden 😊
korkma yanındayım
Kahrolsun feminizm, kahrolsun erkek dusmanligi!
Sıkıcı
O zaman kimin başının etini yiyecektiniz
Bizi kim skecek
İşte bu
doğru noktaya ayak bastın geldim.
Dünya olmazdı
Yanlışlıkla bastın
Bensiz napardin
Kadınlar kapatılsın
Her cins özeldir
tabikide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?