Ayrı eve çıktım ve insanlardan tedirgin oluyorum ne yapmali?

Ben atandim. Bugune kadar ailemden ayrılmadım. Simdi tek basima yaşıyorum. Sorun şu ki baya tedirgin oluyorum. Ev sahibim erkek, yalniz tek bir kadin olarak yasadigimi biliyor, bu tedirgin ediyor mesela.

Eve geldim, esyali ev tuttuk koltuklari, yataklari yikatmam lazım, hijyenik gelmiyor ama simdi evime tanimadigim erkek gelecek, en az yarim saat duracaklar, bende kadin olarak yalnızım diye tedirgin oluyorum.

Hani burada cevremde, arkadasimda yok ki bu gibi durumlarda yanimda dur diyeyim. Babamda calistigi icin gelemiyor. Annem kardesimden dolayi gelemiyor. Aile evinde de evde yalnizken tamirci falan geldiginde erkek kuzenimi arardim, elin adaminin yaninda saatlerce durmayayim, ne olur ne olmaz, o kadar olay duyuyoruz. Simdi yabanci erkegin yaninda benimle duracak tanidik biri de yok.

Yani bilmiyorum belki fazla tepki gosteriyorum ama beni anlayin lutfen. Aile evinden ilk kez çıkıyorum, ilk kez tek basimayim, zor oluyor, sosyal medya da tv de kadinlarla ilgili onca olay da duyuyoruz. Tedirgin oluyorum yani şu an. Alismam gerek belki de bilmiyorum.

Ayrı eve çıktım ve insanlardan tedirgin oluyorum ne yapmali?
Cevapla