
Gece ben uyurken salonu talan edip sabah ben kızmayayım diye böyle not bırakmışlar.. Sahiden de sözlerinde durdular❤️

Gece ben uyurken salonu talan edip sabah ben kızmayayım diye böyle not bırakmışlar.. Sahiden de sözlerinde durdular❤️
Yaa çok tatlı. ben de her zaman kız çocuğum olmasını hayal etmiştim. çünkü kız çocukları gerçekten bu dünyada başka, özellikle kızım ile oyun oynamak ona hayatı öğretmeyi çok isterdim :) sağlıklı ve mutlu büyüsün kızınız
Kızlarım 14, 19, 21 yaşındalar:))
Allah acılarını göstermesin. Zaman ne çabuk geçiyor. Büyüyorlar ve insan bunu uzaktan bakınca fark ediyor. Okula kayda götürdüğün günü hatırladım.
Çocuğun güzel yanı bu zaten, saf bambaşka bir sevgi.
yaaaa kız çocuğu aşk mısın ❤️❤️❤️ benim ne zaman kendimden bir adet daha kızım olacak ya Rabbi 🥺😀
Cevap
14Cevap
Kız çocukları cennetidir insanın... Babam öyle der hep
Allah herkesin evladini bagislasin evlat candir🧿🧿🙏
isterim yaa kız erkek fark etmez hepsi tatlı oluyor
Bende küçükken anneme karşı böyleydim hediyeler süprizler yapardım ama şimdi onların hiç birini yapmıyorum :/
Maaşallah Allah onlara sağlıklı uzun ömürler versin
😀😀 Ağız tadı ile kızamamak
yaaa agliycam çok tatlilar
Çok tatlılar ❤
Allah bağışlasın inşallah
Maşallah Allah bağışlasın 😊
Ben de isterdim kız çocuğumun olmasını..
Bana ulaşır mısın?
Çok tatlılar yaa :)
Yok ama kızım olsun istiyorum
Ne tatlı kizin var şanslisin
Maşallah yerim ya
Yok. İnşallah bir kız torunum olur.
Hayir yok maleseff
bekarım
Yok.
alalh bağıslasınn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?