Tıp fakültesini bırakıp sevgilimle evlenmek istiyorum, ailemi nasıl ikna edebilirim?

Arkadaşlar ben Pamukkale üniversitesi Tıp Fakültesi 4. sınıf öğrencisiyim. Şöyle; 2018 Yks'da sayısaldan çok yüksek sıralamaya girdim, 500 üstü puan aldım. İsteğim de vardı ama aslında aile ve çevreminde etkisiyle Tıp fakültesini tercih ettim. O kadar çok zor bir fakülte ki.. Anlatılmaz yaşanır ve ben yaşıyorum. Bir yığın kitap ve pdf var onları ezberlemek.. Hatta yanmış, cinayete kurban gitmiş cenazeler üzerinde bile eğitim görüyoruz ve öyle bakamam, yapamam, dokunamam kesinlikle yok. Hocalarda despotun kralı zaten. Oraya koş, buraya koş Gerçekten çok sıkıldım yani ruhen bunaldım. Doktor olayım başkalarının derdine derman olayım derken kendime eziyet ediyorum. Sevgilim Diş Hekimi okulu bırakıp onunla evlenmek istiyorum. Dün aileme açıldım ama klasik karşı çıktılar. Sevgilimi biliyorlar, tanıştılar hatta sevdiler de ama okulu bırakmamı istemiyorlar. Ki herkes karşı çıkıyor. "Yok Tıp fakültesi bırakılır mı? Sen nasıl Tıp kazandım? Şöyle böyle yahu istemiyorum bu kadar basit. Sizce Ailemi nasıl ikna ederim? En sonunda kaçıp gidicem o olacak yeter ya.

Tıp fakültesini bırakıp sevgilimle evlenmek istiyorum, ailemi nasıl ikna edebilirim?
Cevapla