Yanlışlıkla görmeden çarpsa sorun olmaz ama bakarak atsa omuz o bilerek olur ki çok ayar olurum yine bir şey demem dengesiz çok var çünkü kavgadan uzak dururum şöyle bir söz vardır cahille muhatap olmayacan pek çünkü laftan anlamazlar onların tek yapacağı kavgadir
Bir şey yapmam bilerek attıysa önüne bak derdim. bilmeyerek attıysa ben özür dilerdim. kusura bakmayın derdim. genelde bazen böyle olabiliyor mesela çok kalabalık ise istemeden insanlara çarpabiliyoruz. ama bazen kasıtlı olarak dikkatsizlik yapan insanlar oluyor. eğer tehlikeli bir tip ise boş verin değmez.
@bLueetimeS İstediğin kadar dikkat et bir an boşluğuna gelir elbet. Bir mesaj gelir telefonuna bakarsın, biri seslenir sağına soluna dönersin. İşte o anda buluşur omuzlarımız felaketin olurum 🙏