Adam yakışıklı, kültürlü, durumu iyi, boy 1.84, fizik de iyi ses tonu da güzel.. ama 50 yaşında.
Kız 26 yaşında, orta seviyede güzel, anaokulu öğretmeni, kültürü iyi, boy 1.62, kilosu da iyi.
Evlenir miydiniz ("Aşk" varsa tabi?)
Adam yakışıklı, kültürlü, durumu iyi, boy 1.84, fizik de iyi ses tonu da güzel.. ama 50 yaşında.
Kız 26 yaşında, orta seviyede güzel, anaokulu öğretmeni, kültürü iyi, boy 1.62, kilosu da iyi.
Evlenir miydiniz ("Aşk" varsa tabi?)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Uuu Türkçe karşılığı şeker baba olan bir ilişki
Evlenmezdim çünkü ben kendime denk birini isterim her anlamda. Babam yaşındaki bir adamla mutlu olacağımı sanmıyorum.
Ancak çok zenginse ve ölmeye niyeti varsa bekar olsaydım evlenirdim
Ben zaten 26 yaşında evlenmem 50 yaşındaki birisiyle hiç evlenmem
Hayır tabiki delimisin ya davul bile dengi dengine çalar. An fazla 5 yaş olmalı
aşk varsa ve mutlu olacağını düşünüyorsa neden evlenmesin?
Kendimle denk olsun istemem morukla ilişki yaşamayı
Hayır ya, iğrenç.🤢 Eğer bu kız sen isen vazgeç.
Himm
Makinesi çalışıyorsa olur denedin mi hiç
Elvis binayı terk etmiş olmaz onla ya
Sugar dady arada düşünmüyo değilim gxkshdkgsks
Kendime yakıştırmam
Evlen