Yeni bir ortama girdiğiniz zaman rahat olabiliyor musunuz? 🐾🧡


Hayır tabi ki kendimi kasmıyorum. ben kendim oluyorum her zaman tabi ki buna bazı kişiler itici bulsa da kimseyi umursamadığım için sorun olmuyor, genelde insanlar ile tanışırım ya da selam veririm. ama çok da samimiyet kurmam yani onlarda adım atarsa samimi olurum
Cevap
14Cevap
Ne güzel söylemiştim yakarmıştım haykırmiştım ne güzel günler dilemistim herseyin sorumlusu var sizsiniz sizinnolsun her şey
Rahat olamayabiliyorum, çekingen bir yapım var ama pek de kasmam şahsen. Dünya umurumda değil sjsd
Hayır gerek yok alışkınım birçok yer değiştirdiğim için birçok insanlarla çok kolay tanıştığım için öyle kendimi kasacak bir şey bulamıyorum
Hayır her ortama uyum sağlayabilen biriyim, hiç kasmam ve doğal davranırım
Özgüveni yüksek biriyim. Genellikle rahat oluyorum.
Önceden belki, ama şu an kasmıyorum. İnsan işte, niye çekineyim
Bir sey diyecegim. Nasılim sorusu gibi ama sorunuz kaldirılmiyor biz paylassak kaldirilir garip yani resminle sorunun ne ilgisi var ¿😒
Eskiden kasardım. Şimdi gidip ör. Saçın çok güzelmiş falan diyebilirim.
Nasıl bir ortam olduğuna bağlı. Bazı insanların yanında rahat edilmiyor.
Sen çok soruyon ya Bensu Soral kankan mi merak ettim de ondan
Hayır olduğum gibiyim.
Bazen kasıyorum iyi enerji almamissam
Hayır, kasmam.
Kramp girmediği sürece kasılmam
Hayatta yapmadığım bir şey asla kasmam
Ortama bağlı ama kasmam genelde
Gergin bir ortamdaysam olabilir
Yok ya kasmıyorum rahatım genelde..
Yoo hayır, genel olarak rahat bir insanım
Evet kasıyorum
Gayet rahat davranırım
Hayır
arada
Sallamam
oldugum gibiyim
Hayır kasmam
Yok rahatım
Hayır kasmam
Ben hep o sessiz kisiyimdir
sessizce ortamı gözlerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?