
Ben çok rahatsız oluyorum açıkcası içlerindekini hareketleri ile de belli etmeseler keşke. Tabi herkes herkesi sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda bence

Ben çok rahatsız oluyorum açıkcası içlerindekini hareketleri ile de belli etmeseler keşke. Tabi herkes herkesi sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda bence
Merhaba,
Geneli sever, örneğin parkta oturuyorum, nice abla teyzeler çağırıp çay ikram ediyor, abur cubur ikram ediyor ki bende aynı şekilde, tanımadığım herkes selam veriyor, gelen geçen selam veriyor, hal hatır soruyor! 😅
Yok yani hani olsa da umrumda olmaz, canı canları cehenneme, ben sevenlerime sevdiklerime odaklanırım! 😅
En güzeli valla insanın sevenleri unutturur zaten 🧚♀️
He valla 😅sevmek en güzel duygu sevmesini bilene ki sevginin gücü sınırsızdır ama sevmesini bilene hakkını verenedir! 😅
Hayat sevince güzel 😅ama sevilmeden de olmuyor herkesin değil de aşk istiyor hayatında 😅
Herkesin sevmesi güzel de aşk yoksa yalnız gibi oluyor 😅
İki el ayak göz kulak varken bir kalp var eşini bulmak için 😅o yoksa olmuyor 😅 güzel olmuyor
En zorlandigim seydir. Sevmedigim insanlarla ayni ortamda bulunma zorunlulugu. Görmezden gelip o yokmus gibi hissedebiliorm. 0 ve 1 lerden olusan basit bir insanim. Ara degerler veremiyorum pek.
Gormezden de gelebılırım bılerek sohbet edıp daha da gıcık olabılırım karsı tarafım verdıgı tepkılere gore degısır
Cevap
3Cevap
Ben takmam kendime bakarım sadece ve kimseyi de düşünmem.
Hiç sorun etmem çekemeyene girsin
Umursamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?