Aldığım bütün çeyizleri arkadaşım da kendine aldı, ne yapsam o da yapıyor. Normal mi?

en yakın arkadaşım aldığım bütün çeyizleri kendi de aldı neyi seçsem neyi beğensem hepsini aldı evlenince birbirimize oturmaya gitsek adamlar garipsicek. artık yaptığım kombinleride alıyo ben bişey alırken ayakkabısından takısına kadar kombin yapıp alıyorum arkadaşım hani beğendiği bi parça olur alır ama komple seçtiğim takıya kadar aynısını alıyo rahatsız olmaya başladım git kendin seç allah allah göstermesemde soruyo kanka ne aldın diye göstermek zorunda kalıyorum

Aldığım bütün çeyizleri arkadaşım da kendine aldı, ne yapsam o da yapıyor. Normal mi?
Cevapla