Sizce de insanlar öz güveni yanlış yerde aramıyor mu?

Sizce de insanlar öz güveni yanlış yerde aramıyor mu?

Ben artık insanların sporu yanlış anladıklarını düşünüyorum. Artık kası olan adamın aklı olmadığını düşünüyorum. Herkes için söylemiyorum %90 diyelim. Kas uğruna harcanılan zamanın emeğin öz saygıya harcanılsaydı ülkede depresif insan oranı yarıya düşerdi.

Güncellemeler
+1 yıl
Sosyal hayatta kendi başına bir birey olamayan, kendi için bir şeyler başaramayan, kendini geliştiremeyen (akıl, düşünce bakımından), dış güzelliği olmadan kendini sevmeyen insan yalnızca bir çocuğun elinde ki balon gibidir bi gevşetmeye bakar sadece. Kız için de erkek için de aynı durum söz konusu.
Sizce de insanlar öz güveni yanlış yerde aramıyor mu?
Cevapla