Size göre toplumdaki çarpıklıkları dile getirmek bunları normalleştirmek midir?

Size göre toplumdaki çarpıklıkları dile getirmek bunları normalleştirmek midir?

Hayır dile getirmek ve normalleştirmek ayrıdır. o zaman taciz veya tecavüzden hiç bahsetmemek gerekirdi ama bu doğru değil. bir sorun varsa bunu dile getirmeli tepki vermeliyiz. tabi ki ben insanların kendi kişisel hayatlarında ki tercihlerden bahsetmiyorum. yani inanç gibi. daha çok pis şeylerden bahsediyorum.
Çok güzel ozetlemissin kardeşim ☺️
Rica ederim abi teşekkür ederim :)
Bu sorunun cevabı (benim için en azından) "Dile getirmek" ile ifade edilen davranışlar da ki üsluba ve maksada göre değişkenlik gösterir.
Hukukçuların da dediğin gibi usül esastan üstündür. Yani dile getirme şeklinizden dolayı linç yeme durumunuz var hakfkdksks yoksa normalleştirmeyle dile getirme farklı şeylerdir. Aksine dile getirmek farkındalık yaratma adına iyidir
Haha lincleyen mi diyor bunu 😱 insanları psikolojik olarak yönlendirerek carpikliklar dile getirilmez. Bu insanları yönlendirmeye girer özgür fikirlerini söylemeli insanlar 😉 muhtemelen senden korkup gerçek fikrini söylemeyen insanlar vardır 🤣
Özgür fikriniz de oldukça saçmaydı kabul edin hskfkskfkkdlsks
Özgür fikrim subyancilik olduğu yönündeydi soruda da belirtildiği üzere bunu saçma buluyorsanız eğer sizin probleminiz hanfendi 🤣
Soruda nasıl buluyorsunuz diye sormanız saçma işte onu anlamıyorsunuz. Elbette yanlış bulmalılar. Sormanız hataydı yani hskfsos ayrıca ben hep haklıyımdır malumunuz halfkkskfldldl
Aksi şeklinde sorsam yönlendirmeye girerdi hanfendi 🤣 o sizin kendi hayal dünyanızda olan bir şey haklı filan değilsiniz 🤣
Çok şükür bugün de haklıyım yaaaa
Hahah şakacı seni 🤣 bir şeyi 40 kez dersen olurmuş lafının bir gerçekliği yok bil istedim 🤪
Yaklaşık 30 senedir haklıyım ben
Ağzından ilk çıkan cümlenin ben haklıyım olduğundan hiç şüphem yok 🤣 ama işte kimse sana söylememiş öyle bir şey olmadığını Noel babaya inanmak gibi bir şey bu senin yaptığın 🤣
Valla siz hangi dine inanırsanız inanın bu benim haklı olduğum gerçeğini değiştirmiyor hsofkskfkkkd
Buna gerçekten inananlar oluyor mu peki 🤣
Birisinin bir şeye inanıp inanmaması gerçeği değiştirmez hakfkskksks gerçek tektir
İşte biz ona mutlak gerçek diyoruz kişisel gerçeklerinizle lütfen kirletmeyiniz 🤪 milleti korkutup sindirip haklısın dedirttip kendin de inanmışsın 😱
Kesin (!) sgsjjshj
Kabul etmemne sevindim 🤣
Bence Dile getirmek normalleştirmiyor ancak sürekli dizilerde filmlerde biz bu konuya parmak basıp kötü olduğunu gösteriyoruz diye milleti özendirmek gerçekten normalleştiriyor
Cevap
2Cevap
Hayır dile getirmek farkındalık yaratmaktır bir nevi.
Topa tuttular dün 🤣
Normalleştirmek amacıyla dile getirildiğini düşünmüyorum
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?