En basit örneği mesela yüksek sesle konuşmak, buna çoğu insanın dikkat etmediğini görüyorum. Sizin yanlış bulduğunuz neler var?

En basit örneği mesela yüksek sesle konuşmak, buna çoğu insanın dikkat etmediğini görüyorum. Sizin yanlış bulduğunuz neler var?

Çok şey var fakat söylenmemiş şeylerden şunları söyleyebilirim
Bir annenin çocuğunu insanların yanında azarlaması. Ben bunu duymaktan çok rahatsız oluyorum çocuk benim yüzümden ayrı bir utanıyor çünkü.. ayrıca çocuğa vereceği psikolojik zararı düşünürsek çok yanlış
İki eşlerin tartışması.. buna da şahit olmaktan rahatsız oluyorum.
Şimdilik bu kadar yeterli bence.. Bunları gördüğümde gözüm kanıyor resmen.. 😅
Evet burada da aile terbiyesi çok önemli olduğu ortaya çıkıyor işte.. Çocuk bu kelimeyi kullandığında karşısına geçip kahkaha atarlarsa tepkisini göstermezlerse çocuk iyi bir şey yapıyorum olarak düşünür.. Burada ebeveynlere çok iş düşüyor.. Ama farkında değiller..
Teşekkür ederim.. 😊
Rica ederim.. Bu yorumu yaparken bile sinir oldum o kadar yaşayarak yazdım.. 😂
Evet ama bazı insanların yüzüne söylüyorsun.. Ona rağmen bakıp gülüyorlar daha çok sinirleniyorum.. 😅
maalesef yeni nesil böyle olmaz umarm..
Aynen öyle.. Umarım çocuklar kendini yetiştirmeyi başarır..
İnsanları televizyon izler gibi izlemek.. Sebepleri ne bilmiyorum ama hoş değil. Toplu taşımada özellikle yaşlı kesim bunu yapıyor, oturanları dürtükleyip durmak. Orada "yaşlılara tahsis edilmiştir" yazmıyor ya da bu bir kural değil. Gençler de yorulabilir insanız. Oturan insanları rahatsız etmeleri, yayılarak oturmaları, bağırmaları, küfür ve hakaret etmeleri bide çok yavaş yürünmesi gibi şeyler. Dilencilik yapanlar da rahatsız ediyor, başka bir çözüm her zaman vardır
Senin de dediğin gibi yüksek sesle konuşmak özellikle toplu taşımalarda, diğer insanları rahatsız edicek fazla rahat hareketlerde bulunmaları temizliklerine dikkat etmemeleri 😅 toplumu rahatsız ediyor bu da yani 😒 vee küfürlü konuşmak midem bulanıyor küfür eden insanlardan
Hele bir katılma 😄
Aferin😄
Cevap
11Cevap
Bence bu kişiye göre değişir ama ben kendim için konuşursam.. yere çöp atmak.. tükürmek.. yüksek sesle konuşmak.. sevgili ile çok çok ileri gidip sevişmek.. ya da küfür etmek birisine sataşmak.. insanları rahatsız edecek derece de korna çalmak.. şarkı dinlemek.. bunlar benim ilk aklıma gelenler..
Gerçekten yüksek sesle konuşmak, aşırı özgüvenli görüneceğim diye saçma sapan sesli şekilde gülmek, ağzını aça aça sakız çiğnemek, yemek yerken kibar olmamak, ağzında yemek varken konuşmak, sevgilisi ile sanki yatak odasındaymış gibi davranmak, gürültü yapmak, kötü kokmak.
Küfür etmelerini söylemeyi unutmuşum. Dışarda çok denk geldiğim bir şey ve sadece erkeklerin değil. Hemcinslerim bağıra bağıra küfürlü konuşurken ben bile utanıyorum onların yerine. Daha yaşı küçük çocukların bile küfürlü konuşmaları iğrenç bir durum. Aile terbiyesi şart. Hadi dışarıda küfür ediyorsunuz da bari yanınızdan bir kız bir kadın geçerken bari yapmayın. Utanma kavramının yok olması çok üzücü.
Toplum içinde yapılması yanlış olan tek şey başkalarının alanına izinsiz dalmak. Yüksek sesle konuşmak da bu kategorinin içine giriyor. Başkalarını rahatsız etmedikten sonra, başkalarının haklarını ihlal etmedikten sonra toplum içinde yapılan hiçbir şey yanlış görülemez bence
Teşekkürler
Ağzını yaya yaya sakız çiğnemek bana aşırı rahatsız edici geliyor. Sakız çiğnemenin bile bir adabı olmalı. Sırf bunun için nefret listeme eklediğim insanlar var.
Sokaklarda kendi aralarında bile galiz küfür eden çocuklar gelecek için beni umutsuz hale getiriyor.
Yere tukurmek tabi empati kuruyorum bazilari hasta olabilir yol kenarina koseye insan ayagi degmeyen bir yere tukurebilirde. Insan gezdigi yere tukurmek ve ya baska bir sey yapmak anlamiyorum.
Insanların çok aşırı sesle burunlarını temizlemesi özellikle yemekteyken. Ve arabanın camında ya da yere çöp atanları hiç sevmem biraz çevre dostu olmak lazım 🍀
Hertürlü saygısızlık rahatsız ediyor beni geğırmek yere tükürmek yol vermemek sıra ihlali gibi gibi..
Küfür. Kimse kimsenin havaya saçtığı kötü sözleri dinlemek zorunda değil, yanlış demek hafif kalır hatta kesinlikle saygısızlık.
Bencillik. Trafikte, markette, bankada hiçbir yerde sıra bekleme veya verme gibi ince düşüncemiz yok. Herkes kendi işini gördürme peşinde olduğu için bu durum bana hem yanlış hem irite edici geliyor
Yüksek sesle konuşulması en nefret ettigim şey.
Çiftler arasında aşırı samimi davranışlar bence hiç hoş değil çok rahatsız edici.
Toplu alanlarda ahlak ve görgü kurallarına uyulmaması
Telefonun sesi yüksek bir şekilde videolar izlemek mesela.
Küçük düşürmek, rezil etmek, kendini açığa vurmak zengin belirtisi, kişinin ne dediğine kulak vermemek, şaka yapmak, yardımcı olmamak vb
Küfürlü konuşmak ve çiftlerin yiyişmeleri.
Benimde midem bulandı bu ikisinden
Hastayken maske takmamak bence. Yere çöp atmak bir de
Otobüste telefonla sesli konuşan insan kadar beni sinir eden bir şey yok. Ayar oluyorum
Sesli konuşmak ve hareketlilik arkamda oturan birisi o kadar hareketliydi ki yol boyu onu bec * rme hayalleri kurdum.
Minibüste orada burada o lanet tiktok reels shorts tarzı videoların yüksek sesle izlenip sürekli değişen müziklere insanların maruz bırakılması
Yere çöp atmak ve edepsizce konuşmak
yüksek sesle kavga etmek
Yükşek şeş ile konuşmak
Embe§il olmak yasaklansin cjjdd
Sigara içmek heryer leş gibi kokuyor ,
Bana saygısızlık yapılması
Hilafet bayrağı açmak veya Anıtkabir de şeriat çığırtkanlığı yapmak.
Geyirmek
İğrenç başka vb hareketler
Kahkaha atmak sakız çiğnemek
Kötü kokmak
Bagirmak
Kufur etmek
Parklarda bahçelerde otobüslerde öpüşmek
Öpüşmek
Adam öldürmek
öpüşmek
Temizliğe dikkat edilmiyor
Öpüşmek
Yüksek sesle Sümkürmek
Yüksek sesle konuşmak ya da rencide etmek
Tükürmek ya 🤦🏽♂️
Yüksek sesle gülmek
Bağıra bağıra gülmek
Kulaktan kulağa konusma
Ossurmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?