Kızların arkadaşlıkları neden erkeklerinki kadar sağlam değil?

Mesela benim sadece 1 tane yakın kız arkadaşım vardı 7 yıllıktı ama onu da yüzüme gülüp arkamdan konuştuğunu geç anlayınca bitirdim

Yani nedenlerinden biri bu bence, o yüzden kız olmama rağmen kızlara güvenip arkadaşlık kuramıyorum😅

Ama erkek arkadaşlarımın dostluğuna bakıyorum yıllardır çocukluktan beri çok şükür hiç bozmadılar ortamlarını da kendilerini de, çok özeniyorum onlara

Kızların arkadaşlıkları neden erkeklerinki kadar sağlam değil?
Cevapla