Çekim yasası hakkında ne dusunuyosunuz ?

Uygulayan var mı yararını gören
Güncellemeler
+1 yıl
Olumlama deniyor arkadaşlar yanlış mı anladiniz acaba 😅😅
Çekim yasası hakkında ne dusunuyosunuz ?
Cevapla