"İnsan istediği her şeyi doğru enerji ile kendine çekebilir ve ağzımızdan çıkan her cümle evrende dolaşıp yine bizi bulur " Siz daha önce uyguladınız mı çekim yasasını ne düşünüyorsunuz?
İnanç durumu da söz konusu elbette. Ama ruhsal anlamda nasıl bir duygu, heyecan, haz, hayaller, rutinler, çevrendeki insanlar, dini inancın bunların hepsi etkiler ve etkenler.
Çekim yasası, evrende var olan bir fiziksel yasadır ve matematiksel olarak kanıtlanmıştır. Ancak, bu yasa sadece fiziksel nesneler arasındaki çekim kuvvetini belirtir ve insan düşüncesi veya istekleri gibi soyut kavramlar üzerinde bir etkisi yoktur.
İsteklerimizi elde etmek için, eylemlerimiz ve düşüncelerimizle harekete geçmemiz gereklidir. Bu, kişisel hedeflerimize ulaşmak için belirli bir çaba sarf etmemiz gerektiği anlamına gelir. Çekim yasası, eylemlerimizle birleştiğinde, istediklerimize ulaşmamızı kolaylaştıracak bir araç haline gelebilir.