Sizde üniversite ortamını aşırı samimiyetsiz ve gıcık buluyormusunuz?

Şimdiki aklım olsa 1. sınıfa başlar başlamaz tek başıma okula gelir tek başıma yemekhanede oturur, tek başıma kütüphane ders çalışırdım ama ben gittim o samimiyetsiz insanlarla grupca koyun sürüsü gibi gezmeyi seçtim ve çok pişmanım hayatımı kötü etkilediler, etkiliyorlar çokda samimiyetsiz buluyorum hepsini insanın arkasından o kadarda kuyusu kazılmaz ya özellikle bu yıl okula bile gitmek istemiyorum dedim gibi insan yerine koymadılar zaten en ufak yardımlarını göremedim sürekli onlara notları ödevleri attım ama onlar benim yanlış dersi seçtiğimi bile bile söylemediler hiçbir konuda yardımları olmadı hep zararları oldu telefon markama tipime sürdüğüm makyaj malzemesine kadar laf ettiler kestim hepsiyle muhabbeti ama sürekli ben tekim ya benle dalga geçiyorlar sanki ilkokul bir, yemekhanede yemeği aldım geçiyorum şuna bak tipe bak diye gülüşüyolar, çok canım insanlar seneye almam gereken toplam 13 tane ders oldu yanlış ders seçtiğim için birde mezun olsam da bunları görücem mezuniyette artık okula bile gitmek istemiyorum cidden, 3. Sınıfım ama okulu mu bıraksam diye de düşünüyorum sonra ailem üzülür diye vazgeçiyorum

Sizde üniversite ortamını aşırı samimiyetsiz ve gıcık buluyormusunuz?
Cevapla