Şimdiki aklım olsa 1. sınıfa başlar başlamaz tek başıma okula gelir tek başıma yemekhanede oturur, tek başıma kütüphane ders çalışırdım ama ben gittim o samimiyetsiz insanlarla grupca koyun sürüsü gibi gezmeyi seçtim ve çok pişmanım hayatımı kötü etkilediler, etkiliyorlar çokda samimiyetsiz buluyorum hepsini insanın arkasından o kadarda kuyusu kazılmaz ya özellikle bu yıl okula bile gitmek istemiyorum dedim gibi insan yerine koymadılar zaten en ufak yardımlarını göremedim sürekli onlara notları ödevleri attım ama onlar benim yanlış dersi seçtiğimi bile bile söylemediler hiçbir konuda yardımları olmadı hep zararları oldu telefon markama tipime sürdüğüm makyaj malzemesine kadar laf ettiler kestim hepsiyle muhabbeti ama sürekli ben tekim ya benle dalga geçiyorlar sanki ilkokul bir, yemekhanede yemeği aldım geçiyorum şuna bak tipe bak diye gülüşüyolar, çok canım insanlar seneye almam gereken toplam 13 tane ders oldu yanlış ders seçtiğim için birde mezun olsam da bunları görücem mezuniyette artık okula bile gitmek istemiyorum cidden, 3. Sınıfım ama okulu mu bıraksam diye de düşünüyorum sonra ailem üzülür diye vazgeçiyorum
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Aynen öyle herkes bir çekiştirmece olaylar dönüyor herkes gıybet yapıyor birbirlerini kıskandırmaya çalışıyorlar aklı olan tek takılır derslere girip çıkar mezun olmak için uğraşır
Caddenin öyleymiş hemde nasıl dedikodu bu kız benim en yakın arkadaşım dedi kız gidince arkasından neler konuştular cidden en iyisi tek takılmakmış ama şimdi mutlaka onları gördüğüm için bu mümkün olmuyor en güzeli birden beri tek takılmak
Sınır koy arkadaşlarına
Hiç muhatap bile olmuyorum ki ben sınav için okula geliyorum beni görünce birden kahkaha atıp yanlarına çanta koydular mesela ben onlarla arkadaşlığı kestim diye diyorum ya resmen ilkokul 1
Zaten onların yanına da oturmazdım
Ne güzel boş ver sen derslerine bak çizgini bozma diplomanı al mezuniyette görür onlar benimde bir anım var sana anlatayım mı
İnşallah diyim de hep yanlış ders seçmişim neyse çok konuştum Vaktin varsa anlat
Ben üniversite okumadım liseye geçtiğimde ilk mezunlar bizdik lisenin lise yeni açılmıştı sadece 9 sınıflar vardı lise yeni olduğu için bütün it serserim toplanmışlar bende onlarla arkadaş olmak zorunda kaldım kimse ders çalışmıyor sonra ilk dönem 6 zayıf gelmez mi ben deliriyorum sınıfta kalıcam diye sonra ikinci dönem herksle iletişimi kopardım geçtim en ön sıraya harıl harıl derslere bir verdim kendimi zaten o serseri arkadaşların çoğu da gelmedi devamsızlıktan kaldılar sonra 6 dersin 5 ni bir verdim 1 tanesini alttan aldım sınıfı geçtim sonra 10 sınıfa geçtik diğer herkes sınıfta kaldı çok az kişi geçti sınıflarını sonra bir kız vardı adı eceydi bu kızın dersleri iyiydi ama 2 ncı dönem okula gelmediği için devamsızlıktan kaldı sonra bu kiz benim derslerimin kötü olduğunu biliyor bu kız 9 sınıfı tekrar okuyordu ben 10 sınıftaydım merdivenlerde karşılaştık ben arkasından gidiyorum oda bana bakıyor acaba hangi sınıfa girecek diye tek katta sadece 10 sınıf biziz diğerleri tekrar 9 sonra bu kiz benim 10 sınıf sınıfına girdiğimi bir gördü şok geçirdi geldi yanma adımı söylerek sen dedi sınıfı gectin mi dedi evet dedim nasıl geçtin dedi ben rüyada miyim falan dedi ikinci dönem çalıştım geçtim dedim bu da benim bir anım yani buradan çıkaracağın ders kimseye uyma arkadaşlıklar geçicidir sen diplomanı almaya bak
Sizin durumda zormuş tebrik ederim valla bu saatten sonra zaten üni arkadaşlığı benim için zor bi durum ama şöyle düşün her gördüğünde her aynı sınıfta olduğunuzda ya laf vuran ya da size hakaret eden siz birine diyelim ki bi sınavı ödevi önemli bişey sordunuz o kişi geliyo yanınıza laf vuruyo yanınızdaki arkadaşınızı mal gibi yanınızdan çekerek gel diye götürüyor güya yaknızlaştırmak amaçları yani bu ortama nasıl dayanılır? Yemekhanede oturuyorum yan masaya oturup hakaret ediyorlar arkadaşımla Kafede oturuyoruz su almak için kalkıyorum geldiğimde oturmuş sandalye ye onunla arkadaş olmaya çalışıyo beni kötülüyor mesela, bu ortamda sabretmeye çalışıcam ama ya bugün kavga çıkacak hepimiz okuldan atılacaz ya okulu bırakıcam
Uyma onlara sakın ol sakın kalmayı bilmelisin sinir insanın en büyük zayıflığıdır sen zayıf olmayacaksın sen. en güçlü olan olacaksın o yüzden sakın olacaksın hiç muhatap bile olmayacaksın ne yaparlarsa yapsınlar
İnşallah sakin kalabilirsem sakin kalmaya çalışıcam
Sakin kal çok şey kazanacaksin yaş kaç bu arada
Bittikten sonra bazı şeyleri anlamış oldum. Üniversite yılları mükemmel geçen insanları kıskanıyorum resmen.
Üniversite yılı mükemmel geçen insan uzaylı olmalı bence
Senin durumun cidden katlanılır türden değil ama sabırlı olmalısınn. Karakterli insanlar da değiller. İnsanı eğitim hayatını bıraktıracak türden olan insanların iğrenç kişilikler olduğunu düşünüyorum. Yalnız takılmak senin için çok daha uygun olur. Karma döner gibi geliyor.
Teşekkür ederim yorumunuz için biraz içim ferahladı cidden, İnşallah öyle olur hak ediyorlar çünkü kendileri gibi davranılmasını , cidden okulu bıraktıracak türden o muhatap olmayı kesti bizde sadece muhatap olmayı keselim diyen yok her aynı sınıf ortamında her yerde ya bi laf vurma ya bi hakaret en sonunda ya büyük bi kavga çıkacak okuldan falan atılacaz ya bunların hakaretlerini şikayet edicem ya da okulu bırakıcam.
Bu rezil insanlar için eğitim hayatını zehir edip sonlandırmana değer mi? Daha iyi bir seçenek varsa orası ayrı cidden. Benim de yüksek lisansımı yarıda bırakmamın sebebi bu tarz bi insanın benimle aynı sınıfta olup bana onca şeyden sonra yapışıyor olmasıydı. İşimi elime aldıktan sonra yapmak daha mantıklı geldi zaten çünkü çok stresliydi. Muhatap olduğun insanlar zavallılar. Seviye baya yerlerde ya bu denli iğrenç olmalarının kuyruk acısı olmalı. Kaliteli insan zaten tamamen keserdi muhabbetti de bunların liseli zorba kafaları hiç bitmemiş. Sen kendini bu süreçte ruhen ve mental olarak beslemeye bak. Geriye bakınca en azından o süreçte kendime odaklanıp geliştirdim kendimi dersin. Bu insanların geriye bakınca görecekleri tek şey çöplük olacak ve önlerinin parlak olmayacağı açık. Allah kimseyi bunlarla aynı ortama düşürmesin dkfj
Amin gerçekten amin, kuyruk acıları şu birbirlerine hava atıyorlar kampüstekilerin kıyafetini yorumluyolardı kendi aralarında hiçbirimiz zengin değiliz bu arada sonra işte benim tipimle telefonumla falan şakayla karışık dalga geçiyorlardı ama sürekli ve ben gülmüyodum ben bunlarla iletişimi kestim neyse işte dönemin başında aynı sanıp geldiler karşılarında soğuk birini görünce niye soğuksun dediler bende telefonumdan falan size ne siz çok mu zenginsiniz dedim işte biz şaka yaptık sen bizi çok yanlış anlamışsın falan dediler bende git başka konuda şaka yap dedim bidaha da muhatap olmadım hepsi bu, ama onların içine dert oldu belli ki
Aşırı samimiyetsiz iğrenç bir ortam
Kesinlikle öyle iğrenç yapmacık bi ortam
Ben yardım ediyor karşılığında bana kötülük yapıyo mala bak bi kendileri akıllı sanki millet bilmiyordu ağızlarının payını vermeyi