Üniversite ortamı bir tek bana mı garip geliyor? Yoksa sizde de aynı durum var mı?

  • Hiçbir kimseyle ne muhabbet edebiliyorum ne de başka bir şey.
  • Kafa dengim kimse yok ne yapacağım
Üniversite ortamı bir tek bana mı garip geliyor? Yoksa sizde de aynı durum var mı?
Cevapla