Hava çok güzel, aileyle değerlendirmek mi yoksa arkadaşlarla görüşmek mi mantıklı?

Dün boşa geçti bugün iki seçenek arasında kaldım. Hangisine yonelmeliyim acaba
Hava çok güzel, aileyle değerlendirmek mi yoksa arkadaşlarla görüşmek mi mantıklı?
Cevapla