Erkek arkadaşım mesajlarıma geç cevap verdiği için ben de mesajlarımı siliyorum, doğru mu yapıyorum?

  • Çok sinir bozucu, ben erken cevap veriyorsam o da vermek zorunda diye düşünüyorum, çalışma saatleri dışında. Ben de o geç cevap verince mesajlarımı o görmeden siliyorum çünkü bütün konuşma hevesim kırılıyor. Doğru mu yapıyorum ya da ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Az önce konuştuk, traş oluyormuş, o yüzden cevap vermemis.
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Erkek arkadaşım mesajlarıma geç cevap verdi̇ği için ben de mesajlarımı sı̇lı̇yorum, doğru mu yapıyorum?
Erkek arkadaşım mesajlarıma geç cevap verdiği için ben de mesajlarımı siliyorum, doğru mu yapıyorum?
Cevapla