Dertlerim çok derin, dün akşam sabahlara kadar 7 saat aralıksız ağladım. Ne yapmalıyım?

Arkadaşlar bu yazıyı gizli olarak sormak istiyorum. Benim Babam Eskişehir H tipi kapalı ceza evinde duruyor. 24 Yaşındayım, 25 olcam. Bu yaşıma Kadar çok acı çektim. Defalarca kez intihara giriştim fakat desenize "Ölmeyi bile beceremeyen bir kızdan bana mı hayır gelcek?" Ben sevgiyi hep başkalarından görerek öğrendim. Her tarafım Kanlar içinde en son intihara 1 ay önce giriştim sebepte Annemin Anne olmayışı, Sevmeyişi, Saygı duymayışı vs. vs. Ben yurtta büyüdüm bir kere bile kapımızı çalıp Nasılsın kızım? Bile demedi sanki biz onun için Katlanılmak zorunda olunan bir varlıkmışsız gibi davrandı bize hep, Hani derlerya "Kimsenin 17 yaşına zarar vermeyin" diye. her şey 17 yaşında başladı küçüktüm. Nerden bilebilirdim ki nerden anlayabilirdim ki Annemin beni bizi hiç sevmediğini sadece seviyormuş gibi yaptığını? Ağlamaktan gözlerimin altı şişti Gel artık baba seni çok özledim baba, dertlerim çok derin ne yapacam baba? Korkuyorum baba Babacığım... kardeşim elimden tutup napıyorsun sen? Kendine gel. Demeseydi belki şu an Mezarda olacaktım? Allah'ın huzurunda olacaktım? Bana, bize bunları yaşatan ailem utansın... kardeşim küçükken babamdan yediği dayak yüzünden her Babası sorulduğunda "Benim babam öldü." Diyor. Fakat bizim babamız ölmedi. Yaşıyor sadece Terörizmi desteklediği için hapiste. Fakat bana da tam tersi Bana prensesler gibi yedirdi, giydirdi içirdi, Davrandı... hani derlerya Kızlar Babalarına çok düşkün olurlar diye. İşte aynen öyle... Ben babamın kızıyım. Adam gibi adamın kızıyım. Bu vakte kadar çok acı çektim ne olur acımı biraz da olsa hafifletin... uzun oldu hakkınızı helal edin ne yapacağımı şaşırdım yardım nolur yardım... daha anlatmadığım, anlatamadığım o kadar çok şey var ki...
Dertlerim çok derin, dün akşam sabahlara kadar 7 saat aralıksız ağladım. Ne yapmalıyım?
Cevapla