Türkiyede muhafazakar kesim artık canımı sıkmaya başladı bitek ben mi böyleyim? gençleri bile aşırı agresif değil mi sizce de?

saygı diye diye kafamıza çıkıyor biçoğu ve aşırı agresifler

Üni öğrencileri bile öyle boludan mı acaba buranın havası mı insanı böyle yapıyo😂😅

Bitek ben böyle düşünmüş olamam ya

Bide duyar kasanlar var😅

Türkiyede muhafazakar kesim artık canımı sıkmaya başladı bitek ben mi böyleyim? gençleri bile aşırı agresif değil mi sizce de?
Cevapla