saygı diye diye kafamıza çıkıyor biçoğu ve aşırı agresifler
Üni öğrencileri bile öyle boludan mı acaba buranın havası mı insanı böyle yapıyo😂😅
Bitek ben böyle düşünmüş olamam ya
Bide duyar kasanlar var😅
saygı diye diye kafamıza çıkıyor biçoğu ve aşırı agresifler
Üni öğrencileri bile öyle boludan mı acaba buranın havası mı insanı böyle yapıyo😂😅
Bitek ben böyle düşünmüş olamam ya
Bide duyar kasanlar var😅
Ben Müslüman bir birey olarak, çoğu müslümandan aşırı derece de rahatsızlık duymaya başladım yakın zamanda. Gerçekten çok gerici olan var aralarında. Bunlar İslama en büyük zarar veren kesim olduğunu düşünüyorum.
Evet haklısınız bazı araplara benziyor artık ülkedeki insanlar
Cevap
6Cevap
Ben de muhafazakarım ve boluda da yaşadım. Sana öyle geliyo bence.
Yok ben gördüğümü diyorum hepsi değil %95 öyle
Aklı selim insanlarla münazaraya her zaman açığım. Ama bi sığlık sezdiğim an "peki" diyip geçiyorum. Sana da öneririm.
Çevremde herkes agresif ve kendini geliştirmemiş insanlar enerjimi emiyolar
Peki demekle olmuyor biraz
Emin ol, sen onlara kıymetli vaktini ayırırsan asıl seni yıpratma fırsatını ellerine verirsin
Haklısın ama asosyallik seviyesine geldim üniyi değişcem inşallah iyi olur bu seferki)
Bence yapma
Boluyu sevmiyorum)
Bişey diyemem bu tercih sana ait
Solcular da agresif. Sadece bir kesime özgü bir durum değil bu.
Nasıl agresif mesela
Dün bi soruda da gördüm agresif diye hmm
Şiddet eylemlerine karışan birçok solcu var. Eğer onların istediği partiye oy vermediğinizi belirtin sizi anında linçleyecek nice insan var. Al birini vur ötekine.
Ha siyasi olarak
Ben normal ilişkileri diyordum
Kapalı kızların çoğuyla anlaşamıyorum bu yüzden kendi dünyalarında yaşıyorlar
Muhafazakâr kelimesi zaten siyasi bir terimdir. Birçok kursa katılmıştım, kapalı olan öğretmenlerimiz de öyleydi neden bilmiyorum. Dikkatimi çekmedi değil. Annem ve yengem de kapalı biridir. Ben yengemle de çok anlaşamam. Dediğiniz gibi kendi dünyasında yaşar.
Beni anlayan biri şu an aşırı mutluyum)
Siyasi mi onu bilemem kültürel geliyordu bana türkiyede siyasi demekki
Bosna-Hersek'te öğrenciydim. O kadar başı açık olan iyi öğretmenlerimiz vardı, bir tanesinin başı kapalıydı, çok itici ve kibirli biriydi. Koskoca adamız bize ilkokul ikiye giden öğrenci muamelesi yapardı. Hatta bana öğrenci işlerinde bağırıp fırça atan kadın da başı kapalı biriydi.
kanka insanlar hepsi bunu yapanlar beyinlerinde sorunları olmasa böyle olmazlar
Ben de azerbaycandan geldim burada bilmiyorum artık sanırım şehirle alakalı bu
Bizde de var kendi eksikliğini başkasına kusarak çıkarıyor eziklikle alakalı bu daha çok
Evet öyle. Herkes kendinden daha güçsüzünü arıyor onu ezip kendi nefsini tatmin için.
Şimdi üniyi değişmeye çalışıyorum umarım iyi olur her şey
İzmir veya antalya düşünüyorum nasıl bir yer sence orada yaşamadım hiç
İzmir ve Antalya'yı bilmiyorum nasıl. İzmir'e bir defa gitmiştim. İstanbul, Kütahya ve Ordu gibi yerleri çok iyi bilirim.
İstanbul'a izin vermiyor annem nedense başıma iş gelirmiş ona göre😅
İstanbul berbat bir yer. Ailen de haklı.
Annem İzmir diyor antalyayı da pek sıcak bakmıyor ama İstanbul'a resmen başına iş gelir diyor Ben de tam bilmiyorum annemin kararı d
olsun istemiyorum açıkcası
O da İstanbul'da yaşamadı sadece bazen gidip geliyor iş ile alakalı
Ben 29 yıllık İstanbulluyum. Bazen bu şehir kendini sevdiriyor, çok güzel yerleri var ama çoğunlukla nefret ediyorum. Çoğu semti gettolaşmış ve kültürsüzlüğün zirvelerde olduğu bir betonlaşma halinden ibaret.
İstanbul'da yaşamadım hiç pek gezmedim de
Şey gibi düşünüyorum tamamen seçimlerinle alakalı gibi açıkcası büyük şehirlerde öyle oluyor yani çevre yaşam tarzın vs ona göre şekilleniyor bazı olaylar olmasa güzel biryer bence♡
Bizim mahalle mülteci dolu. Alt kattaki bakkal Suriyeli. Adamlar hala Türkçe konuşmayı bilmiyor.
Onlar artık heryerde var maalesef ki hatta azerbaycanda bile arttı hint Arap suriyeli pakistanlı
Resmen Kavimler Göçü var dünyada.
😂😂😂
Kinlerini kusuyorlar çünkü iktidarları elden gidiyor.
Her muhafazakar iktidar yanlısı veya her seküler muhalefetmiş gibi konuştun
@sedatkalender49 muhafazakarlar bu iktidar sayesinde çok rahatlar
Evet nolmuş
@sedatkalender49 o yüzden saldırıyorlar, ülke TV muhabiri röportaj yapmak istemeyen kadına iftira atıp tacizde bulunmuş.
Saygiyi edebi ahlaki öğrenmek zorundasiniz, bu dunyada bir tek siz yoksunuz
Saygısızlık sapkınlık ve tecavüz bu insanlardan çıkıyor benim saygım ahlakım gayet yerinde)
Herkes öyle diyor ama niyeyse ben öyle görmuyorum. Her turlu ahlaksizlik üniversite gençliginde bolca var
Ahlaksızlık sana göre ne bilmiyorum
Tek bildiğim muhafazakar insanların aşırı agresif kaba olması
muhabbet etmezsen canını sıkmazlar
Kendime göre birini bulsam sorun olmaz çokta
Muhafazakar olmayan biri yani
19um
Şimdi üniyi değişmeyi düşünüyorum daha büyük bi şehire
İzmir veya antalya gibi olursa iyi olur bence
Evett benim kaldığım yer daha güzeldi🫠
Baküden düştüm Boluya hahahha
Aynen üniyi değişcem muhtemelen şimdi
😅Sen nerdesin ki
Anladım
Ankara'ya istemiyorum ben
Evet İzmir antalya gibi mesela
Ama orada alışamamaktan asosyal kalmaktan korkuyorum
Çekingenim biraz bide işte bazı şeyler de var
Şöyle ailem biraz katı mı desem sıkı mı kontrolcu ya da baskı falan işte bu yüzden utangaçlık çekingenlik var
Ve herkesi ilk tehdit olarak görüyorum güvenmiyorum yeni şey olunca ilk başta biraz korkuyorum gibi
Psikoloğa gidiyorum o şey dedi aile de anne mesela narsistmiş ondan kaynakliymis bu
Üzerimde çalışıyoruz şimdi)
😆🙏🏻tşkk
Kesinlikle öyle ve yobaz , cahiller.
Çok çekmişsin sanırım
Benim psikolojim bozuldu açıkcası artık bunlar yüzünden rahat kavramı diye bişe kalmadı denebilir
Hayır sosyal medyada görüp sinir oluyorum. Allah var karşıma gelmediler asla ki zaten muhattap olmam.
Valla taciz eden de oldu zorla dine inandırmaya çalışıp taciz etmişti ama bu hepsinin öyle olacağı anlamına gelmiyor genelde gördüğüm agresif olmaları)
neden neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?