Annem AKP'li bence CHP'liyim bu durum çok canımı sıkıyor. Sizce bu normal mi?

Annem diyor ki sen eskileri bilmiyorsun hastane kuyrukları ilaç kuyrularını ben de ona diyorum ki ben geleceğimi görmüyorum her şey pahalı diyorum arkadaşlarıma sordum çoğunun annesi böyle düşünüyor yani çoğunluk AKP'nin arkadaşlarım CHP'nin yani CHP'yi tuttuğumuz için değil işte baştaki gitsin o mantık da ilerliyoruz ben bunu kafaya çok takıyorum Sizce büyüklerimizin böyle düşünmesi normal mi yoksa değil mi 😒😒

Annem AKP'li bence CHP'liyim bu durum çok canımı sıkıyor. Sizce bu normal mi?
Cevapla