İnsanlara hep fazla değer yükler misiniz?

Ben galiba öyle yapıyorum biz 3 arkadaş dostuz uzun yıllardır yani ben hep öyle derim evimin anahtarını gözüm kapalı teslim edeceğim iki insan diye ama ben gereğinden fazla değer veriyorum insanlara verdiğimiz değeri de göremiyoruz adamlar buluşur bir alo sende gelicen mi demez bir iki defa oldu dedim normaldir yine yapınca dedim demek ki ben bu dostluğa fazla anlam yüklemişim galiba mesafe koyma zamanı gelmiş.
İnsanlara hep fazla değer yükler misiniz?
Cevapla