Kendisine verilen değeri bile almayı
beceremeyen insanlar var bu dünyada.
beceremeyen insanlar var bu dünyada.


Ah yok. Gereğinden fazla değer vermem asla. Artık gereği kadar bile değer veremiyorum. Bende bu değer yargısı maalesef bitti tükendi. İnsanlara haksızlık yapıyorum bazı konular.
Hemde çok fazla değer veriyorum.
Kendileri Broadway ama ben onlara S500 muamelesi yapıyorum.
maalesef maalesef işte kazık yemeden onu anlasak maalesef kazıktan sonra idrak. ediyoruz.. ama artık herkes ederi kadar değer bir tık fazlası çıkmaz artık
O değeri alamayan insanlar zaten kendilerine değer vermeyi de bilmiyorlar..
Cevap
27Cevap
Çok değer verdiklerim var. Hiç değer vermediklerim de var. Bir de hak etmediği için verdiğim değeri wampir gibi geri emcüklediklerim var.
Eskiden yapardım ama artık hiç bir insan umurumda değil kimseye ettiği değerden fazla değer vermiyorum ya da insanlara değer vermiyorum çünkü artık hümanist birisi değilim.
Artık öyle bir hata yapmıyorum , herkesi layık olduğu yere koydum, kimseye 40 adım gitmiyorum, kendilerinden gittiklerim bulamadılar beni, bulamazlar benim gibisini, beni haketmeyen hiçkimse bulamayacak beni.
Maalesef. Ölçülü olmadığım bir konu da bu, değer vermek. Oysa "ederinden fazla değer, soytarıyı kral eder" sözünü da gayet iyi biliyorum
Verdik de ne oldu. Bu hayatta asla hak etmeyen birine fazla değer vermiceksin. Benim artık hayat mottom kim ne kadar ne yaparsa bende o kadar yapıyorum, ne eksik ne fazla.
Artık hakkettikleri değeri bile vermiyorum.. kimse kusura bakmasın
Bir kişiye gereğinden fazla değer verdim ondan sonda herkese olması gerektiğinden daha az değer verir oldum.
Herkese hak ettiği değeri gösterme yolundayım artık. Ne bir eksik ne bir fazla...
Veriyordum artık hiç değil. Alma verme dengesi önemli benim için.
Maalesef bu hataya hep düşüyorum 😄 akıllanmak gibi bir durum da yok 😂
Maalesef düne kadar evet ama öğrendim bir insana herşeyiniverince hiçbirşeyi oluyorsun
Hayır Çünkü ederinden fazla verilen değer ,
Soytarıyı kral eder.
Vermiyorum bu yüzden gidenin arkasından çok da üzülmüyorum. En sevdiğim huyum.
Bir kıza verdim zamanında değmezmiş geç farkettim
Evet fazlasıyla veriyorum. Ve bu verdiğim değerin bedelini kat kat ödüyorum sonrasında.
Eskiden çok yaptım her seferinde de pişman oldum şimdi yapmıyorum kafamda rahat
Maalesef bir zamanlarda veriyordum. Artık vermiyorum. İnsan hak ettigi değeri görür.
Evet, bu kadar değer verdiğim çoğu kişi verdiğim değeri hiçbir şekilde hak etmiyor.
Kendimden bile fazla değer verdiğim oldu, yıprandım
Vere vere kalmadı artık
O yüzden minimum seviyede tutuyorum
En nefret ettiğim huyum bu sonra üzülen ben oluyorum
Geç de olsa artık herkese ederi kadar değer veriyorum, çok şükür bunu anlayabildim.
Gereğinden fazla kimseye değer vermem. Fazlası yoruyor beni.
Birine değer verdikte şerefsiz çıktı Allah'ın dan bulsun
İnsana insan olduğu için değer verilir anlamıyorsa kendi bilir ben bilemem
Sanırım gereğinden fazla değer veriyorum , Huyum kurumasın
Ben insanlar ile iliskilerimde her zaman mesafe koyarim. Onlari tanimak icin 2 sey yaparim.
1- Onunla gunu birlik seyahata cikarim.
2- Bara giderim.
O yuzden hic arkadasim olmadi. Halimden memnunum.
Bir zamanlar veriyordum ama şimdi hayır
Değerlemicen .. öylesi birine degdirip bırakıcan kendı haline
Çok fazla birde bir huyum var herkesi kendim gibi görüyorum ki
Oluyor arada sonra farkedip geri çekiyorum
Önceden yapıyordum böyle hatalar.
Aa ben bu işte, nerede görsem tanırım bu slaklığı.
Evet en büyük hatam bu
Hayır. Gerektıgı kadar kafi
Kimseye o kadar değer vermem sevdiğim dışında
Evet hobimdir.
Hayır gereğinden fazla değer vermiyorum
Değene değer veriyorum ben değmeyene vermem
Çok çok çok fazla veriyorum hemde öyle böyle değil
Gereğinden fazlasını değil gerekeni veriyorum
Bazen bu konuda ipin ucunu kaçırıyorum.
Maalesef öyle bir canım
Bu konuda başını ben çekiyorum sanırım
Ne yazık ki veriyorum, böyle yaratılmışım…
Fazla değer başını önüne eğermiş
Hayır dikkat ediyorum
Verip sonra geri alıyoruz o degeri
evet
eskiden evet verirdim.
Yapmıştım bu hatayı.
Olmuştu
Fazlasıyla fazla veriyorum sonuç değmiyor
Hayır.
Hayır
Artık vermiyorum
Hayır
Her zaman her daim
Maleseff fchnd
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?