
- Peki siz insanlara haddinden fazla değer veriyor musunuz?
#Arens

Gerekli deneyimleri kazandıktan sonra olmadı böyle bir durum.
İlginç bir strateji...
Ne demek :)
Maalesef evet. Fazlasını verince bir tarafları kalkıyor...
Maalesef evet sonra yine yapıyorum aynısını ben akıllanmam
Hayır vermiyorum.
Cevap
4Cevap
hani diyolar ya, kimseyi kırmayım diyorum, bir bakıyorum paramparçayım. Maalesef hep öyle duruma düştüm
Hayır insanlara değer vermekte zorlanırım. Hak ettiklerinden daha az değer veriyorum.
Sadece birine gereğinden fazla anlam yükledim.
Veriyordum ama artık vermiyorum 🙄 çünkü kendime bir söz verdim, bu saatten sonra iyi olmak yok
Zamanında çok verdim şimdi ise hak edenlere veriyorum.
Evet. Bazen fazla iyi olduğumu düşünüyorum. Kendimi düşünmeyi unutuyorum.
Evet veririm elimden gelenin fazlasını yapmakta üstüme yoktur
Eskiden verirdim, artık vermiyorum.
Maalesef.. Gereksiz bir huy ama yapiyorum..
Genelde bu yüzden kaybederim
En sevdiğim şeydir. :)
Ederi kadar değer.
Evet benim doğam bu deger vermeden yapamıyorum.
Dozunda vermeye çalışıyorum
Malesef evet🤦🏿♀️ jshsj
İnsanına göre değer veriyorum
Evet bazılarına veriyorum
Evet, pişman değilim.
En büyük hatam bu diyebilirim
Vermem.
Evet
Cıks.
Evet malesef
vermem
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar