Komşu seslerinden rahatsız olup polise şikayetçi olan var mı?

Ben de şikâyet edeceğim ama şimdi polis gelir sadece sözlü uyarır gider sonra bunlara nasılsa bir şey olmuyor rahatlığıyla daha çok ses yaparlar diye korkuyorum ki öyle de olacak gibi, siz şikayetçi olunca para cezası gibi şeyler oldu mu?
Komşu seslerinden rahatsız olup polise şikayetçi olan var mı?
Cevapla