Gürültü yapan komşuyu polise şikayet edersek ne olur?

Apartman da oturuyoruz. Benim yattığım ve ders çalıştığım odamın içindeki duvarın hemen arkasında bir velet var ki nasıl velet yaş 20 falan ama sürekli pc oynayarak konuşuyor. Oynamasında sıkıntı hiç uyumadan oynasın isterse ama ağzı nasıl bir ağzı var artık bilmiyorum hiç susmuyor. Sürekli konuşuyor, gülüyor, bağırıyor, şaşırmış gibi yapıyor. Duvara her gün vurdum bugüne kadar hep aynı. Güvenliğe şikayet ettik gece evlerine gitti uyardı yine aynı. Babam kapılarını çaldı gece konuştu duvara niye vuruyorsunuz çocuk az ses yapıyor dedi kızdı babam ses geliyor ama dedi sonra tamam özür dilerim dedi yalandan kapadı kapıyı yine aynı. Olay büyüyecek diye fazla şey yapmıyorum sabah konuşması neyse ama gece 12 den sonra sürekli konuşuyor hala bu kadar yüzsüzlük de benim psikolojimi bozuyor. Polise şikayet edersem nasıl bir işlem uygulanıyor? direk ceza mı alıyor? herkes rastgele birini şikayet edince polis direk eve gidip uyarıda mı bulunuyor ve sonra yine şikayet ederse adam ceza mı kesiyor direk? böyle mi oluyor böyle oluyorsa saçma değil mi? çünkü herkes birini rastgele şikayet etse adam ses yapmıyorsa bile polis ceza mı kesecek? niye soruyorum çünkü onlarda bizi yalandan şikayet eder diye korkuyorum sonra. Bunların ailesi arap bu yüzden bu kadar yüzsüzler bence. Irkçı değilim ama bunlarda utanma, şeref, haysiyet, onur yoktur sizde bilirsiniz.
Gürültü yapan komşuyu polise şikayet edersek ne olur?
Cevapla