Komşudan böyle sesler gelse naparsınız?

Akşam üst komşunuzdan baya baya adamın kemeriyle attığın dayağın sesleri geliyor, adam "sana ne milletin özel hayatı sana kaç defa dedim bu kaçıncı ha kaçıncı?" diyerek dövüyor ve karısı da "ne olur tamam tövbe bir daha kimsenin dedikodusunu yapmayacağım, özel hayatını filan takip etmeyeceğim! ayyyhhh ne olur çok acıyor dövme artık" diye feryat figan ağlıyor; hayatından endişe eder bir şekilde değil ama belli ki canı yanıyor ve bitmesi için yakarıyor.
naparsınız?
Komşudan böyle sesler gelse naparsınız?
Cevapla