Annem arkadaşına benden daha çok saygı duyuyor, neden?

Ya o kadar uzun süre olmadı arkadaş olalı, kadını sevmiyorum çok yapmacık davranıyor, neyse yarın topluca bir yere gideceğiz kadında gelmek istedi bende o gelirse aynı arabada bulunmam dedim annemde : sende otobüsle gel dedi. Anlamıyorum neden bu kadar değerli bu kadın

Annem arkadaşına benden daha çok saygı duyuyor, neden?
Cevapla