Aylardır görüşmediğim şehir dışındaki arkadaşıma nasılsın diye yazdım, görüldü attı. Ayıp değil mi?

Bir de sitem ederler hiç hal hatır sormuyorsun diye. Al sorduk işte. Bir daha da yazmam kimseye.😒 İşi falan vardır demeyin, kaç gündür yazmıyor insan illa müsait olur.
Aylardır görüşmediğim şehir dışındaki arkadaşıma nasılsın diye yazdım, görüldü attı. Ayıp değil mi?
Cevapla