Tüm dünyayı şeriatçılar yönetseydi dünya nasıl bir yer olurdu?

Afganistan kadar geri kalmış olurdu
Japonya kadar gelişmiş olurdu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Tüm dünyayı şeriatçılar yönetseydi dünya nasıl bir yer olurdu?
Cevapla