Kadın olsam dünyam güzel olurdu haksız mıyım?

Zengini kadına gider, zengini onlarla evlenir, zengini ona yedirir, eee biz erkeklerin suçu ne MK, kim yedirecek bize para, suçumuz neydi bizimde, erkek olarak doğduk, bu ülkede o kadar sorun var, yetersiz imkanlar içindeyiz, sene ikibin şansa MK erkek olarak doğmuşum, Allah ım nasip et kadın oluyum, yeter valla yeter sıkıldım artık yeter, ne iş ne tip ne param var, fındık kadar a. M ım olsaydı dünya benim olur du
Kadın olsam dünyam güzel olurdu haksız mıyım?
Cevapla