Tamamen konuşmayı kesmek saçma mı olur?

ya da ayıp mı olur? Çok yakın kız arkadaşımla bir soğukluk var aramda ben hiç aramam sormam genelde o hep arıyor sürekli son zamanlar da davranışları hiç hoşuma gitmiyor iyi kötü bile olsa hoş davranışlar değil ve bende sinir oluyorum ondan bir şey rica ettim bana geri dönmedi şimdide bana yazıyor ben cevap vermiyorum dönmüyorum aramalarına yani bildiğiniz gibi çok gıcık gelmeye başladı hareketleri bana ya
Tamamen konuşmayı kesmek saçma mı olur?
Cevapla