Yakın arkadaşlarımın bensiz grupları var ne yapmalıyım?

Arkadaşlarımdan biriyle ufak bir tartışma yaşadık o zamanlar ailemle de sıkıntı yaşıyordum ve kimseyle konuşmak istemiyordum onunla da 2-3 gün konuşmadık ama sonra barıştık. Tartıştığımız gün diğerleriye ayrı konuşmak için grup açmış. Bende o gün kendi grubumuzdan çıkmıştım. Barıştıktan sonra beni o gruba eklemek yerine ayrı grup açtı ilk başta çok kafaya takmadım ama sonra kendimi dışlanmış gibi hissettim. Şuanda bana çok soğuk davranıyor. Artık benimle konuşmak istemiyor mu anlayamıyorum ve kendimi çok kötü hissediyorum. Ne yapmalıyım sizce

Yakın arkadaşlarımın bensiz grupları var ne yapmalıyım?
Cevapla