Herkesi dinliyorum ama kendi sorunlarımda yalnızım?

Etrafımdaki arkadaşlarıma vs psikolog gibiyim dinleyip yorumlar yapıyorum kötü gün dostu gibi yani ama benim derdim olduğunda tekim öyle daha rahat ediyorum anlattığımda da takma vs ya da kısa yorumlar yapıp yine kendi sıkıntılarını anlatmaya başlıyorlar bunu nasıl düzeltebilirim?

Herkesi dinliyorum ama kendi sorunlarımda yalnızım?
Cevapla