Şu dünyada derdimi açabileceğim kimsem yok. O yüzden buradayım. Herkes mi benim gibi yalnız ve ben mi çok abartıyorum? ?

Güncellemeler
+1 yıl
Ben ezik ve yalnız bir insanım. Çocukluğumdan beri bu böyle:) Bak burada da yanlış anlaşılırim diye istediğim gibi yazamıyorum. Cevap yazan herkese teşekkürler. Çok bunalmıştım. İyi geldi. Terapi alsan ne yeterince para var ne de zaman. Doldum artık. Bir çocuğum var 42 yaşındayım iyi olmak zorundayım olamıyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Belki annem zamanında sevgisini gosterebilseydi daha iyi olur muydum? Onunda mizacı öyleydi, yapamıyordu. 18 yaşında evlendir 20 yaşında çocuğu olsun , koca sorumsuz. 20 yaşında bir insan çocuğuna ne verebilir ki yine de çok iyi bakmış bize o yaşta.
Şu dünyada derdimi açabileceğim kimsem yok. O yüzden buradayım. Herkes mi benim gibi yalnız ve ben mi çok abartıyorum? ?
Cevapla