Evlilikte eşlerin birbirine itaati neden eziklik olarak algılanıyor? İnsanlar iyi niyeti neden kullanıyor?

Sadece kadının erkeğe değil erkeğinde kadına itaati gerekli ama insanlar stratejik davranma yolunu seçiyorlar. Tabi herkese haksız da diyemiyoruz insanlar suistimal edebiliyor. Ben anlamıyorum açık ve dürüst davranan, plansız hareket insanın iyi niyeti neden kötüye kullanılır. Hiç mi kalmadı iyi niyete iyi niyetle karşılık verecek insanlar?

Evlilikte eşlerin birbirine itaati neden eziklik olarak algılanıyor? İnsanlar iyi niyeti neden kullanıyor?
Cevapla