Selamlar bir sıkıntım var karşı komşum denen yaşlı başlı adamın tavırlarından hareketlerinden aşırı rahatsız oluyorum?

Beni taciz ediyor resmen önceden mesajlarla çok etti polise gitmeyi düşündüm ama mesajları silmiştim çoktan şimdi gitsem ispatlayacam bir şey yapamazlar değil mi?
Selamlar bir sıkıntım var karşı komşum denen yaşlı başlı adamın tavırlarından hareketlerinden aşırı rahatsız oluyorum?
Cevapla