Gıcık 60+ yaş üzeri komşuya nasıl yaklaşmalı?

Ben çok ters bir insanım ama eli ayağı tutan insanlara karşı.

Ancak bir komşum var ki, hakkı olmayan bir şekilde “benim evimin bina içerisinde yan tarafına malzeme koymak gibi” malzemelerini stoklar gibi üst üste koyuyor.

Kiminde kaldırsın diye kibar bir dille WHATSAPP grubunda yazdım.

aslında biliyorum onun olduğunu.

Ama benle yüz yüze yarın konuşup öyle halledecekmiş.

isterse lord olsun onları kaldıracam farketmez.

ama sinirlenmek de istemiyorum.

kendisi çok cins birisi :D

ne diyim ben şimdi bu adama

Gıcık 60+ yaş üzeri komşuya nasıl yaklaşmalı?
Cevapla