Geçim derdi mi yoksa hayat mı yordu?

Eskiden kendimi daha mutlu hissediyordum. Şimdi işe bile gidesim yok. Hayat şartları çalışmkl zorundayız. Öyle zor geliyor ki her şey. Siz ne hissediyorsunuz?

Geçim derdi mi yoksa hayat mı yordu?
Cevapla