Nişanlıyım. Kayınvalidem iyi biri gibi ama ona karşı ısınmak istemiyorum galiba niye böyleyim?

Ne zaman evlerine gitsem yedirip icirmek için pervane oluyor. Sürekli birşeyler örüyor bana. Sevmiyorum değil ama çok sık görüşesim arayasım gelmiyor. Bi bağ kurmak istemiyorum. Neden böyleyim ve kötü mü yapıyorum

Nişanlıyım. Kayınvalidem iyi biri gibi ama ona karşı ısınmak istemiyorum galiba niye böyleyim?
Cevapla