O kadar Biktim ki artik Bu durumdan. Icimden gelmiyor bile kocami aramak, merak etmek vs. Yeni evliyiz 1 yil oldu. Aile olmayi beceremedik daha. Cabalayan taraf Benim. Kocam bizimle olmak yerine sürekli annesi babasiyla vakit gecirmek istiyor?
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bak gittiğiniz yol iyi değil. Oturup konuşman lazım. Ama asla annesinden vurma lafları. Yoksa ters teper. Ama böyle giderse sonu hüsran olur
Zaten sonumuz husran olacak gibi abi. Benim umudum kalmadi. Ben Ve kizim dururken bana 1 kere israr bile etmedi gel diye. Annesini babasini aldi gitti.
Nereye gel diye ısrar etmedi
Dugun var araba aldik bana demedi 1 kere sende gel diye ben gelmek istemiyorum dedim Oda gel sizinle olmak istiyorum demedi annesini babasini aldi gitti
Oha siz evli olduğunuza eminmisinix
Iste bende onu diyorum Ya.
Benim şu an gördüğüm liseli Kendi aileleri ile yaşayan daha olgunlaşmamış gençlerin aşk hikâyesi gibi
büyük şehirdemisiniz? evleriniz yakın mı? sen çalışıyor musun?
Evler fazla uzak degil Evet. Ben calisiyorum abi Fakat bebegimiz oldu izinliyim bir kac aydir Şu an . Kocam dugun var diye memlekete gitti. Annesi babasida Bu durumdan faydalanarak kocamla gittiler ben gitmedim. Kocam 1 kere bana israr etmedi sende gel diye.
Geldiğinde biraz planlı şekilde hareket etmelisin. onu eve kendine bağlayabilirsin. sana vereceğim tavsiyelere uyarsan ailesine değil sana yapışır. şimdilik rahat ol. sorun yok. biraz ana kuzusu olsa da senin kocan.
Icimden gelmiyor bile artik onu Eve baglamak. Kac kere konustum hislerimi hice sayan bir erkegin bana yapismasini bile istemiyorum artik. Aramadim bile nerdesiniz neyaptiniz diye. 3 gun gecti.
Kendisi ariyor acmiyorum. Isim var Tamam oldu Görüsürüz yaziyorum sadece. Biktim.
Sen kiminle kalıyorsun? başka konularda tartışmanız oluyor mu? çocuktan sonra bir değişme hissettinmi? sadece ailesi ile olan konulardsa mı seni ihmal ediyor?
Ben aileme Geldim Evde yanliz kalmim diye buraya birakti beni. Evet ailesi konusunda cok ihmal ediyor. Birlikte ailecek birsey yapalim diyorum yasamiyoruz daha dogrusu kendisinden bir caba yok. Ama annesini babasini aldi memlekete gitti. Ben gelmiyorum dedim 1 kere israr bile etmedi gel diye.
Yanlış yapmış doğrusu. Hemen bıktım , vazgeçtim deme. onu yola getirebilirsin. Döndüğünde biraz planlı hareket etmelisin. biraz köy zihniyetli demek. ailesine eşinin sözüne uymayan biri olduğunu göstererek erkeklik ıspat etmeye çalışıyor biraz sanki :) biraz o biraz ailesi bu konuda hatalı.
evde her işe onu ortak edeceksin, herşeyi kendin halleden güçlü sağlıklı kadın olmaktan vazgeç. şuram ağrıyor buram ağrıyor demeye başla. yemek yaparkende çağır çamaşır katlarken de , bebekle de ilgilendir. bırak yorulsun , uykusuz kalsın. sakın düşünme onu. inan böyle yaptıkça sana bağlanır. ailesine gideceği zaman aa ben şuraya gideceğimizi düşündüm , evde bunaldım beni şuraya götür nolur vs de
Hicbiri ise yaramiyor abi. Denedim. Evet dogru tespit. Fakat anneside durmuyor karin bizi istemiyor diyor sürekli kocama.
Zor bir durum. onu dolduran bir anne faktörü var birde. işin çok zor.
sen eşini bu sorunlar olmasa seviyor musun?
Özünde Iyi biri kocam Fakat fazla naif. Ama sanirim eskisi gibi sevmiyorum artik Bu durumlardan dolayi.
Mesela kocama Askim diye konusuyorum kaynanam kiskaniyor.
o zaman vazgeçmeyip aşkım demeye devam etmelisin. hatta mesaj at seni çok özledim erkeğim yaz.
okuyup üfleyelim ne dersin :)
Bu tür seyler hic bana göre degil abi. Boyle seyler bana cok cocukca geliyor. Yasli bir kadinla Neden rekabet icinde olayim? Beni kiskandigini zaten biliyorum. Kocam firsat veriyor.
Çocukça değil. kadın erkek ilişkisi. o senin eşin. yanlış yapıyorsun. ciddi bir arkadaşın değil.
naz da yapacaksın , mesaj da atacaksın, fotoğrafta. o bir erkek. senin çocukça bana göre değil dediklerini başkalarında arar. unutma sen bir kadınsın. dert ortağı da olacaksın , sevgilisi de , fingirdeştiği o... pusu da. bana göre değil dersen anasından farkın kalmaz o da anasını tercih eder tabi
Zaten istemiyorum artik. Bana iyilik eder baskasini buldugunda. Daha egitimli daha ileri goruslu. Millete ben karimi dinlemiyorum diye sürekli kendini ispat Eden bir erkegin yolu acik olsun. Birini bulmasin istiyorum.
Peki sen? sen yalnızlığı mı istiyorsun?
Ben boyle bir Adam istemiyorum Evet. Boyle bir adamla birlikte olmaktansa yanliz kalirim daha iyi.
Ben erkek delisi degilim ya da illa Benim diye soyleyen biri degilim beni kayip edecek seyleri yapmaya devam ediyorsa gitsin napim
Nerede yaşıyorsun? ne iş yapıyorsun?
Yurtdisinda yasiyoruz. Kendim hemsireyim.
Sal yakasini gitsin uğraşma boşuna takma kafana öyle... kendini mutlu etmeyi öğren artık büyüdün olgunlaşıyorsun
Saldim artik. Bu evliligin bir anlami yokki ozaman.
Çok üzücü bir durum gerçekten konusalimmi biraz ne dersin
Istek Yolladim abla xper seviyem az mesaj at
Benimde yetersiz istg varsa yaz bana
Benimde yetersiz abla. Burdan konusalim silerim daha sonra. Mesela abla yola cikti gitti aramadim bile neyaptiniz diye 3 gun oldu. Kendisi aradi Ve artik Normal davranmami soyluyor acmadim sadece mesajina Tamam oldu Görüsürüz yaziyorum. Kac kere konustum tükendim artik.
Yorma kendini parçalama... değmez inanki.. bu hayat böyle gitmez.. noktayı sen koyacak sin... al çocuğunu Yeni bir sayfa açacaksın tertemiz...
Sonumuz oyle olacak gibi. Nedim.
Yaş kaç senin
29 abla
Aynı yastayiz... sen moralini bozma...
Erkekler annelerine aşıktır değişmez
Can çıkar huy çıkmaz
Kolayı var kanka..