Babam "üniversite bitirmeden erkeklerle konuşma" dedi, ne düşünüyorsunuz, haklı mı?

Baban mezun olmadan erkeklerle tanismama karsi Bende gec Yasta evlenmek istemiyorum kendimce uni okurken evliligin mumkun oldugunu dusunuyorum… sizce? Cunku kendimden 3-5 yas buyuk birini istiyorum Ben mezun oldugumda benden buyukler Evli olurlar😂

Babam "üniversite bitirmeden erkeklerle konuşma" dedi, ne düşünüyorsunuz, haklı mı?
Cevapla