Eşcinsellere neden bu kadar kötü davranıyorsunuz?

Arkadaşlar şunu fark ettim ki burada saygı duyuyorum falan diyenler de gerçek hayatta kötü eylemlerde bulunuyor. Yani neden böylesiniz? Bir insan dışlandığı, izole edildiği ya da öldüğü zaman mutlu mu oluyorsunuz siz lan? Nasıl bu kadar vicdansız olabiliyorsunuz? Dinde yasak olabilir evet ama biz şeriat ülkesinde mi yaşıyoruz ya? Kendinize gelin gey arkadaşımın ne kadar büyük acılar yaşadığını, nasıl mahvolduğunu biliyor musunuz siz? LGBT bireylerinin ne kadar intihara meyilli olduğunu biliyor musunuz? Üstelik bunu seçmeden yaşıyorlar. Yani sandığınız gibi seçim değil bu.

Eşcinsellere neden bu kadar kötü davranıyorsunuz?
Cevapla