Eşcinsel insanlara karşı tavrınız nedir?

Açıkçası ben banane diyip geçiyorum. Bu insan doğaya, çevreye ve hayvanlara zarar vermiyorsa yine insandır gözümde. Onun tercihi, onun hayatı der geçerim. Ayrıca birini eleştirmek ve yargılamak beni o insandan iyi yapmaz. Ayrıca yarın birgün benim Çocuklarimdan veya yakınlarımdan birisinde aynı durum olabilir. Kimseyi kınamamak gerek.
Eşcinsel insanlara karşı tavrınız nedir?
Cevapla