Arkadaşlar insanlar niye eşcinsel insanlara bu kadar tepki gösteriyor?

Sizce eşcinsel insanlara niye bu kadar tepki gösteriliyor? O insanın yönelimi doğuştan geliyor ve bütün gaylar size yürücek diye bişi yok niye karışıyorsunuz? Size bi zararı dokunmuyor? Şahsen ben heteroyum ama herkesin yonelimine saygı duyuyorum. Sizi ilgilendiren bişi değil. O zaman biz de sizin hangi kızdan hoşlanacaginiza karışalim?
Arkadaşlar insanlar niye eşcinsel insanlara bu kadar tepki gösteriyor?
Cevapla