Köylerde insanlar birbirine daha yakın oluyor. Herkes herkesi tanıyor vs. Şehirlerde ise daha mesafeli ve anonim olabiliyorsun.

Köylerde insanlar birbirine daha yakın oluyor. Herkes herkesi tanıyor vs. Şehirlerde ise daha mesafeli ve anonim olabiliyorsun.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben şehir hayatı seçerdim. köy hayatını sevmediğimden değil sadece ben insanları tanımasam bile insan içinde yaşamayı seviyorum
Şehir hayatından memnunum. Yok tarlayı eşele, yok ineğin sütünü sağ, folluktan yumurta al vs. uğraşamam
Köy hayatı kadar iyi bir şey yok sadece işemen için dısarı çıkman lazım ya da tutacaksın ama şehir öylemi direk 2 adım ilerde wc
Kasaba hayatı isterdim
Köy hayatı bence
köy hayatı